Tarlabaşı ve Beyoğlu’nun Arka Sokakları

Taksim AKM önü
(Gezi Pastanesi yanı)

Rehber : Ergican Acarbaş 0532 2950891

Katılım ücreti 80+20 TL (zam yok, ama durumu müsait olanlar arzu ederlerse 20 TL daha destek verebilirlerse seviniriz)
(Ücrete sadece rehberlik ve kulaklık hizmeti dahildir. Geri kalan tüm harcamalar katılımcılarımıza aittir.)
(Ödemeyi buluşma noktasında rehberinize yapabilirsiniz)

Gönlümüzdeki Program:
-Meydanı ve Anıtını kısaca anlattıktan sonra hemen arka sokaklara dalıyoruz.
-Surp Hovhan Vosgeperan Kilisesinin önünden devam edip ilerde Tarlabaşı Bulvarını geciyoruz
-Pitoresk görüntüler arasında Süryani Kadim Kilisesi
-Biraz ilerde başka.bir sokaktan aşaģıya ve Aya Eleni-Aya Konstatin Rum Ortodoks Kilisesi. Burada ayini de bir müddet izleyebiliriz.
-Yine bir başka sokaktan Tarlabaşının başka köşesine, Protestan Kiliselerine uğruyoruz
-Istiklal Caddesi civarında yemek.molasından sonra Ingiliz Sarayının karşısında gizlenmiş Keldani Kilisesinin liginç geçmişini öğreniyoruz.
-Balıkpazarının ve Çiçek Pasajının enteresan ortamından geçerek Caddeye bir adım atıyoruz ve öbür yakasına geçiyoruz.
-Ve bu sefer Yeşilçam’dayız .Artistler Kahvesi,Ayhan İşık Sokak.Madame Corinne hikâyeleri
-Eski Bursa sokak,Tel Sokak yoluyla Naum Paşa Konağı ve Aya Triada Kilisesinden sonra turu bitiriyoruz.