1. Gün Casablanca
İstanbul’dan Casablanca’ya 5 saatlik bir uçuş..
Otele yerleşme ve akşam yemeğinin ardından vakit uygun olursa şehirde keşif yürüyüşü..

2. Gün Şafşavan (Chefchaouen)***
Çatısı açılıp kapanan, Fransız stadyum mimarlarının inşa ettiği muazzam Hasan II Camii’ni görüp başkent Rabat yoluna koyuluyoruz.. Yaklaşık bir saatlik yol sonrası vardığımız Rabat’ta Kraliyet Sarayı, Udaya Kasbahı (kale), Kral V. Mohammed’in Mozolesi’ni görüyoruz, öğle yemeğimizi yiyiyoruz.
Şafşavan (Chefchaouen) yolu 250 km, 3-4 saat (aslında Fas’ta zaman yoktur).. Otele yerleşip, akşam yemeğimizi yiyip bu masmavi kasabayı keşfetmek üzere çıkıyoruz..

3. Gün Fes
Sabah ışıklarıyla Şafşavan’ı tekrar fotolayıp antik Volubilis üzerinden şarabıyla meşhur Meknes’e geçiyoruz.. Fas Sultanlığı’nın eski başkentlerinden Meknes’in medinasını (çarşı), Moulay İsmael, Mansur Kapısı’nı gördükten sonra Fes yoluna düşüyoruz.. Akşam yemeği ve geceleme Fes’te..

4. Gün Fes
Ortaçağdan günümüze pek değişmemiş büyülü şehir Fes’te tam gün gezi: Medina, bakırcılar, kınacılar, halıcılar, ayakkabıcılar, eski sokaklar, Nejjarine Meydanı, Attarine Okulu, Karaouiyine Camii, rengarenk dabakhaneler, Yahudi Mahallesi Mellah…

5. Gün Erfoud
Erkenden yola çıkıp Atlas Dağları’nın kıyısından geçiyoruz. Yolda ekmek yiyen köpekler ve Maymunlar Krallığı var.. Artık çöle giriyoruz! Ziz Vadisi ve Kanyonları’nı geçip Erfoud’a ulaşıyoruz. Oradan da Merzouga’ya.. Otobüsten inip jiplere, sonra da deveye biniyoruz*** ve gün batımını seyretmek üzere Sahara Çölü’ne gidiyoruz..

6. Gün Ouarzazate
Rotamız Ouarzazate.. Toudra Geçidi, Dades Vadisi, Palmiye ormanları, gülsuyu üretimi ve festivali ile meşhur Thingir kasabasını göreceğiz. Atlas Dağları’nın eteklerinden Berber köy ve kasabalarını geçerek bol bol fotoğraf çekeceğiz.

7. Gün Marakeş
Unesco Dünya Koruma Mirası’na dahil Ait Ben Haddou ve Taourit Köylerini (Çölde Çay, Babil, Gladyatör, Arabistanlı Lawrence gibi filmlerin mekanı), ayrıca, Asteriks, Spy Game, the Physician, Kleopatra, Atlantis, Alexandre, Prince of Persia, Game of Thrones vb. filmlerin çekildiği stüdyoları gezeceğiz.

8. Gün Marakeş
Tam gün kızıl şehir Marakeş’teyiz.. Menara Bahçeleri, Kutubiye Camisi, Jardin Majorelle, Saadiyen Kabirleri, Bahia Sarayı, tuhaflıklar merkezi Djema el Fna Meydanı ve uçsuz bucaksız, djelaba ve babuştan her derde deva argan yağına kadar herşeyi bulabileceğiniz Medina..
Akşam dünyaca meşhur Chez Ali Gösterisi***

9. Gün
Artık ayrılma vakti, Casablanca’ya dönüp uçağımıza biniyoruz